søndag den 6. januar 2013

La cafetiere

La cafetiere

For flere måneder siden faldt jeg over et billede i et af de blade jeg ynder at læse om design. Tror måske det var mad & bolig.

Jeg spottede på billedet en elkande som både så flot og enkelt ud. Jeg var solgt og måtte finde ud af, hvad det var for en. Efter lang tids søgen på nettet, fandt jeg ud af at kanden hedder "La cafetiere".

Julen var lige på trapperne og jeg syntes ikke jeg havde pengene til kanden. Det billigste jeg kunne finde kanden til var 888,00, hvilket er en pæn slat kroner. Jeg blev enig med mig selv at det var en luksus ting og andre ting havde 1. prioritet. Lige indtil denne morgen, hvor min gamle elkedle "heldigvis" stod af :O) Hurtig fandt jeg siden igen og fik bestil kanden. Jeg glæder mig som et lille barn til at få den hjem.

Billedet af "min" kande har jeg lånt fra www.roomplus.dk Det er også der jeg har købt den.


La Cafetiere Euro Electric Kettle Matt Black



Ingen kommentarer:

Send en kommentar